Logo Media Distribution

Oklejanie jako narzędzie marketingowe dla firm

Oklejenie to proces umieszczania grafik, logo, informacji o produkcie lub usłudze na różnych powierzchniach, takich jak pojazdy, witryny sklepowe, budynki i wiele innych. Z uwagi na swoją dobrą widoczność, jak również relatywnie niski koszt, oklejanie niezmiennie jest jednym z najważniejszych działań o charakterze marketingowym. Zobacz, dlaczego warto w nie zainwestować i jakie korzyści może przynieść Twojej działalności.

Oklejenie pojazdów: mobilna reklama widoczna w mieście

Jednym z najbardziej popularnych zastosowań oklejenia jest nanoszenie logo czy grafiki na pojazdy służbowe. Firmy korzystają z tej techniki, aby zamienić swoje samochody dostawcze, busy czy auta firmowe w… mobilne billboardy. Oklejenie pojazdów pozwala na dotarcie do szerokiej grupy odbiorców, gdyż pojazdy te przemieszczają się po różnych miejscach, stoją w korkach i ogólnie są stale widoczne na ulicach – w mieście lub w trasie. W ten sposób klienci mimochodem dostrzegają reklamę, a gdy ujrzą ją po raz kolejny, wiedzą już do kogo należy i być może zainteresują się firmą bliżej.

Trwałość, jako największa zaleta oklejania marketingowego

Korzyścią płynącą z oklejenia pojazdów jest jego trwałość. W przeciwieństwie do tradycyjnych reklam, które mogą być z łatwością pomijane lub blokowane przez odbiorców, atrakcyjnie oklejony pojazd jest trudny do zignorowania. Wpisuje się w miejski krajobraz, jest mijany w drodze do pracy, stoi zaparkowany pod firmą – częsta, powtarzalna obecność reklamy w świadomości odbiorców daje najlepsze efekty. Najpierw zaznajomienia się z marką, potem budowania zainteresowania, wreszcie zachęca do działania.

W porównaniu do kosztów zakupu czasu antenowego w telewizji czy reklam w prasie oklejanie samochodów jest znacznie tańsze. Co ciekawe daje długofalowy efekty, dlatego inwestujesz raz i korzystasz przez długi czas

Nie tylko reklama – budowanie zaufania i wiarygodności

Nie zawsze celem oklejania jest reklama. Bardzo często wykorzystuje się to jako sposób komunikacji z otoczeniem, mający na celu budowanie zaufania oraz wiarygodności marki. Firma, która jest obecna w świadomości potencjalnych klientów, wzbudza większe zainteresowanie niż „no name”. Kiedy firma ma odważną i profesjonalną reklamę na swoich pojazdach, świadczy to o jej zaangażowaniu w promocję i dbaniu o wizerunek. To może wpłynąć pozytywnie na postrzeganie marki przez klientów, a także budowaniu przewagi konkurencyjnej.

Oklejenie witryn sklepowych: lokal wyróżniający się na tle innych

Oklejanie sprawdza się nie tylko w przypadku samochodów, ale też witryn czy fasad budynków. W ten sposób lokal staje się bardziej atrakcyjny i przyciąga uwagę klientów, wyróżnia się na tle innych, dlatego nikt nie pomyli drogi do niego. Grafiki i kolory mogą zachęcić przechodniów do wejścia do sklepu – choćby z ciekawości. To szczególnie istotne obecnie, gdy konkurencja w handlu detalicznym jest bardzo duża, a pierwsze wrażenie bywa decydujące.

Oklejenie witryn sklepowych pozwala również na promocję produktów, ofert specjalnych i sezonowych. Można na przykład umieścić duże obrazy nowych kolekcji ubrań, artykułów spożywczych czy poinformować o okazyjnych cenach zabiegów kosmetycznych. Fakt, że oklejanie można łatwo zdemontować i wymienić na inne, dodaje mu na znaczeniu oraz funkcjonalności także w kontekście działalności o charakterze sezonowym.  

Najlepsze praktyki w wykorzystywaniu oklejenia jako narzędzia marketingowego

Oklejenie samochodów czy budynków jest skutecznym narzędziem marketingowym. Jednak wiemy, że liczy się nie tylko sam nośnik z zawartością, ale też odpowiednia strategia. W Media Distribution otrzymasz nie tylko wysokiej jakości naklejki na pojazdy służbowe, ale też wsparcie doświadczonych doradców. W ten sposób zaplanujesz działania, które przyniosą sukces.

Przed przystąpieniem do oklejenia, warto dokładnie zrozumieć grupę docelową i dostosować projekt do jej preferencji i potrzeb. Potem, za sprawą jasnej, czytelnej komunikacji można się z nimi porozumieć. Komunikaty czy hasła umieszczane na grafikach, plakatach powinny wyglądać atrakcyjnie, ale też profesjonalnie. O to zadbają nasi specjaliści. Ty postaraj się weryfikować skuteczność działań marketingowych, promocyjnych czy wizerunkowych i sprawdź, czy przynoszą one zamierzony skutek.

Oklejanie aut – marketingowy „pewniak”

Oklejenie aut stało się istotnym narzędziem marketingowym dla wielu firm ze względu na swoją skuteczność i wszechstronność, stosunkowo niską cenę oraz doskonałe efekty. To działanie, które może pomóc w zwiększeniu widoczności marki, przyciągnięciu uwagi klientów i budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa. Jednak aby osiągnąć sukces w wykorzystywaniu tej techniki, ważne jest zamówienie projektu wraz z realizacją w zaufanej firmie i tu Media Distribution serdecznie zachęca Cię do współpracy.

Wykonaliśmy setki kampanii reklamowych, oklejając pojazdy różnych marek i modeli, należące do lokalnych firm i dużych przedsiębiorstw. Zadowoleni klienci potwierdzają – to działa! Przekonaj się o tym osobiście.  

Kontakt
ul. Wierzbie 1a,
99-300 Kutno
Pełny kontakt
Oklejanie zagranicznych służb
Pozostałe usługi